06 Haziran 2002
bi sene olmus, hatta gecmis inanabiliyor musun? ben inanamadm uzun bi sure, tekmeledim kendimi. ne cabuk gecti zaman! fazla da bi sey olmadi sanki, ya da ben hissetmedim. emin degilim simdi. dusunmem lazim, belki, daha sonra.
bi de cok buyuk salaklik ettim ben dun, ama annem anlamadi, farkina varmadi. her neyse.
sali gunu okula gidiyorum demistim, evet okula gittim ama sabanci'ya. giderken dolmabahce'den gectik haliyle, stadda bi hareketlenme vardi, nedir acaba dedim, meraklandim. dun de televizyonda ne oldugunu gosterdiler, "aaaa, bu muymus ordaki kalabaligin sebebiiiii" dedim saf saf. annem de "bilmiyorum, haberim yok" dedi ayri bi saflikla. ama sormadi ki hic, "sen nerden biliyorsun kizim besiktasi, stadi, hareketlenmeyi. hani okul, sinav, devlet, millet?"
bugun neler neler aldin bana, bedava festival bileti bile kazandin benim icin.
hak ediyor musun bunlari?
ah annecim ya ah.

0 comments:

Yorum Gönder