24 Haziran 2002
aslinda mutlu olmaliyim su arsiv olayini beceremedigim icin. gecmistekileri sadece ben kurcalayabiliyorum. gelip-gecici insanlarsa sadece bugunden haberdar. umrumda da degil aslina bakarsan. sonucta kendim icin yaptigim birsey degil mi bu? eskiden notepade yazar, bilgisayara bisey olmamasi icin dua eder ve annem karistirmasin diye abuk subuk isimler verirdim. simdiyse bloggera yaziyorum ve fazla insanin bilmemesi icin url'yi ortalikta dolastirmiyor, lafin etmiyorum. *spineless* zaten kim var ki? olsa olsa behiye, mert, belki biraz ezgi, inan, miray.

merak ediyorum, su elli kusur yildiz ve gezegen ilk gunku gibi durmakta da neden sadece iki tanesi dusmekte? shooting star? yapistirmak neyse de, simlerle kapli eller ve akabinde pariltili bir yuz hic de hos degil.

peki ya bilgisayarin aklindan zoru mu var? klavyenin kablosunu sokup takinca adam olmasinin nedeni nedir? peki ya icq acikken explorerin gocmesi? ftuffin asla acilmamasi? web sitelerinin birbirine kapris yapmasi?

mert gelse de su olayin aslini ogrensem. umarim dusundugum gibi degildir.

su an sadece; "slow it down. i'm so winded. i've fallen down again."
beni neden boylesine etkiledigini buldum! kesinlikle bir tilsimi olmali bunun. 20 haziran *gemini* mutlu oldugunu sandigimda ki huznu, birden bire gelen ofkeli cigliklar... degiskenlik, birbirini tutmama, zeka, 5 dakika icindeki ruhsal bunalimlar, aciyi kendi icine atma, disariya mutlu gozukme, nese, ozlem... i watched you change.

safak, nerdesin?

0 comments:

Yorum Gönder