29 Ekim 2003
"give me lessons on how to breathe cause i think i've forgotten."

escape'e basinca bütün sorun bitiyormus, neden daha önce düsünemedim ki? son zamanlarda baslayan bir hastaligim var (gerci hep vardi), okudugum seyleri yamultmak gibi. bir kac örnek verip su güzel ortami senlendirmek istiyorum. misal gecen gün okulda ödev yaparken (aa neler diyorum, okul, ödev, ben) "asagida örnek olarak verilmis harfleri ilgili satirlara aynen yaziniz." aciklamasini "asagida örnek olarak verilmis harfleri ilgiyle sabirla aynen yaziniz." seklinde okuyup kendimden gectim. dün de sanirim sözlükte gördügüm "tupac resurrection" basligini "tupac restoran" olarak okuma basarisini gösterdim. proud of myself.

kasim ayinin bereketlerini beklemekten baska yapacak isim kalmadi su siralar. vizeler olsun, dogumgünleri olsun, yildönümleri olsun bünyemi cok zorlayacak gibi görünse de whatever, i love being busy. bi de bugün bi site gördüm, akabinde güldüm, bi bizim manyaklar degilmis arabalarin orasina burasina beni yika yazanlar. o halde buyrun; wash me

japon filmleri listemi de suraya yazayim da mesaj vereyim kitleye, "if you wanna go, you know my number, give me a call" diim. ayrica nasil da popüler kültür sahibiyim, anca bilinen filmlere gidiyorum. hic deneysel ve sanatsal degilim, zaten fotograf cekmekten de anlamiyorum. cok igrencim.

1 kasim cumartesi 22.00 the ring
2 kasim pazar 22.00 dark water
4 kasim sali 14.00 the ring II
21.30 hush!

hazir kendime not moduna girmisken, her cuma hücumkedi var efendim kemanci'da, gitar'in salak ortamina dayanmami saglamayacaklari icin gidip kendileri öpmek istiyorum yakin bir zamanda. bu arada, ne cok insani öpmek istiyorum degil mi? emre aköz gibi yazdim bugün, hayirlara vesile olmasini diliyorum allahtan. hah bir de cumhuriyet bayraminiz ve akabinde 48563785 km uzunlugundaki bayraginiz kutlu mutlu olsun.

"nasil yagni, 100 metrede bir ay yildiz mi koycaklar o zaman?"

0 comments:

Yorum Gönder