13 Temmuz 2005
blogkardeşliği'nin en eğlenceli yanı olan toplantılardan ikincisini pazar günü hellfire'ın müthiş performansıyla yapmış bulunduk. kadıköy'den korkan bir insan olarak, en uygun ve mükemmel yeri bulduğu için şükranlarımı bir kez daha sunuyorum kendisine.

benim tembelliğim yüzünden geç kaldığımız toplantıda insanların soruları, sorunları, bizim dertlerimiz, kutular kutucuklar ve bol bol dizi muhabbeti döndü. bir ara ayakta, herkes bana bakarken ellerim belimde konuşurken buldum kendimi. hiç kimse yabancı değildi, çünkü herkesin ilgi alanını, okuduğunu, dinlediğini biliyorduk ve bunlar hakkında konuşurken oldukça eğlendim. masalar arasında iletişim de oturma düzeni sayesinde maksimum orandaydı. bazı insanları şu anda gerçekten kardeşimmiş gibi bile hissetmeye başladığımı söyleyebilirim. yaka kartı olmayanları el emeği göz nuru kart bile çizdik. toplantı sonrası klasik afacan yemeği kısmını bu sefer egzantirik bir moda restoranında yaptık, tuvaletini görmeyenlerin çok şey kaçırdığını düşünüyorum. ayrıca "plasticwings'te turunculu yazan biri var, kim o?" sorusundan dolayı berk'i tebrik ediyorum.

kim ne demiş bölümü;
blokkardesligi, manhem, hellfire, hippiethat, mtlda, cekirge, derin sular, flickr dünyası.

nikita, çabuk aç o siteyi!

0 comments:

Yorum Gönder