17 Mayıs 2002
whateverda da var bu, olsun:
bu yaziyi yedinci yazisim, kotu tarafla dalga gecicek olmam darth vader'i kizdirmis olmali ki her seferinde bir terslik cikti. uzgunum anakin, yazmak zorundayim.
cocukluguma geri dondum bu gece (sanki simdi cok buyugum ya). sabirsizlikla bekledim aksam olmasini, salona girmeyi, izlemeye bayildigim fragmanlarin gecmesini, isiklarin sonmesini. ama o kayan sari yazi ciktigi zaman herseyi unutmustum, eski bi dostu gormus gibi hissettim. diiitdiiit diriridiiitdiiit diriridiiitdiiit diriririii seklinde gaza getiren muzikle costum, anakin'i gorunce -gecen seferki gibi- vahladim. yesil, kirmizi-ki bu genelde kotu jedilarin kilic rengi- ve mavi kiliclarin yanina mor rengiyle ibnelik katan samuel'e guldum-hic utanmadim-, anakin "i killed them all, not only men. all the women, even children. they looked like animals and i slautered them like an animal. i hate them" dediginde "aha gitti guzelim cocuk" diip huzunlendim, obiwan anakin'e "i feel you'll cause my death" dedigi zaman uzuldum. anakinin padméyle cimenliklerde yiyisirken koskoca darth vader'in dustugu durumlara guldum, obiwan azarladiginda kizarip bozarmasina hasta oldum, padmé'yle konusurkenki mahcup tavirlarina, al yanaklarina, saf koylu cocugu bakislarina bittim. yoda her hmmladiginda yiyesim geldi onu. ve hatta neo'nun the one oldugunu anladiktan sonraki hareketlerinde bile hizli hareket edip christopher lee'yi yedigi zaman ki dovus sahnesine hayran kaldim. kisacasi iyi ki varsin be star wars, aslansin lucas.

may the force be with you

0 comments:

Yorum Gönder