12 Nisan 2007
bugün otobüste bir şey farkettim. artık otobüste müziği, sadece helikopter metal dinleyip uyuyor numarası yapan bunalım gençler ve dandik telefon kulaklıklarıyla ıpçık dıpçık sesleri salan şıkır şıkır kızlar dinlemiyor. amcasından liselisine, teyzesinden iş hayatına yeni atılmış gençlere herkesin kulağında bir kulaklık, ellerde parmak boy mp3 çalar. hele bir amca gördüm ki, gümüş rengi boyundan geçen kulaklıklardan takıyordu, saygıyla eğiliyorum önünde.

ben de fırlatsan insan yaralayabilecek boyutlardaki diskmenim ve artiz kulaklıklarımla kendimi bir şey sanıyordum, peeh.

9 comments:

Aziz Kocanaogullari dedi ki...

of burada ne boyutlarda müzik dinleme olayı anlatamam. bugün alışveriş yaptığım market çalışanın kulağında vardı, laubalilik diz boyu.

LoLa dedi ki...

teknoloji bu kanser gibi yayılır :)

code-64 dedi ki...

teknolojiye ayak uydurmak lazım

NoktasizvirguL dedi ki...

diskmeni bilmem de walkmen hepimizin anılarının arasında derin bir yere sahiptir sanırım.

Kaseti sardırma kalemle sar pili bitiyor ...

b dedi ki...

bende acaba ben kulaklık takıyorum diye mi bu kadar üstüme üstüme gelen kuaklıklı insancıklar dikkatimi çekiyo diye düşünüyodum ki, değilmiş...Çok acaip çok...herkes sıkılmış sanki.

Maybe. dedi ki...

Sürekli yolda kaybolan, asla aradığı yeri tek başına bulamayan ve birilerine yol sorma ihtiyacı duyan bir insan olarak, yolda gördüğüm herkesin kulağında kulaklık olmasına sinir oluyorum. Bir keresinde soracaksam bari şu yakışıklıya sorayım dedim, valla nasıl oluyor o hareket derseniz şimdi yapamam ama, çocuğa, kulaklığını kulağından çıkartsanaa bişey sormak istiyorum hareketi yaptım. Çocuk bunun karşılığı olarak, kulaklarını yemek istiyorum gibi bişey anlamış olacak ki, arkasına bakmadan koşmaya başladı. Hayır Mike Tyson'a benzer halim de yok ki..Ayıp be..

Alpan Aytekin dedi ki...

"helikpter metal" çok güldüm buna. yaratıcı bir ifade

D!mple Rock dedi ki...

İstanbul trafiği günden güne çekilmaz olmaya başlayınca telefonlardaki oyunlar, mp3 playerlar devreye giriyor haliyle. Etraflarına yıllarca bakınarak, camdan trafiği seyrederek yoluna bakan amcalar da, tyzeler de artık trafiğin çeklmezliğnden ve o yolu daha eğlenceli hale gtrmek istedklernden olacakki, bize ayak uydrmuşlar.. Yapsnlar ne varmış. Onların da hakkı yahu.
(=

raskolnikov dedi ki...

Herkes yalnız işte, kapatıyoruz kendimizi.

Yorum Gönder