27 Ekim 2005
klasik bir istanbul güzellemesi yapmak üzere trafikten bahsetmek istiyorum. gerçekten hiç aklım ermiyor artık istanbul ve trafiğine. okuldan iş yerine gitme süremi ortalama 1,5 saat olarak alırsak bunun 15 dakikası avcılar - yenibosna metro arasında, 35-40 dakikası yenibosna - mecidiyeköy, kalan kısmı da mecidiyeköy - teşvikiye arasında geçiyor. yarım saatlik bir sürede yolun sadece beşte birini alıyor olmak korkutucu.

bugün otobüste 25 dakika boyunca kurban bayramının bankalar için de 10 gün tatil olup olmaycağını bağıra bağıra tartışıp beni güzel uykumdan mahrum eden abilere selam yolluyorum burdan. idari tatil ve resmi tatil arasındaki farkı anlamaları için kırk fırın ekmek yemeğe davet ediyorum kendilerini. ayrıca "merkez bankası açık olduğu için biz de açık sayıldık." demiş atalarımız.

fark ettim ki insanlarda delicesine şerit değiştirme hırsı olmasa trafikte %30luk bir rahatlama yaşanabilir. dört şeritlik yolda saçma sapan dizilmiş arabaların ilerlemeye çalışmasının daha fazla stresten başka hiç bir getirisi olmuyor. sayın şoförler, sağ şerit sol şeritten daha hızlı gitmiyor korkmayın. bunların hepsi psikolojik!

0 comments:

Yorum Gönder