24 Kasım 2003
blogger'in kösesindeki blogs of note'a bakiyordum ki, ordaki sitelerden birinden firlayan bir iq testini yapmaya karar verdim. hatta daha bir kac gün önce annemle konusurken iq testi yapmaktan sonucunun 70-80 arasi cikmasi ihtimali de oldugu icin korktugumu söylemistim. böyle birden firlayinca allah'in hikmetidir dedim oturdum cözdüm.

sonucu hesaplama süresi cok uzun sürdü bi kere. kendimi tam forrest gump'la eslestirmeye hazirlanmisken amcalar bana "precision processor" oldugumu söylediler. (gerci ben bunu anlamayip moonstar'la cevirdim, bunu bilseler dumbass derlerdi heralde.) sonuc olarak; özellikle icinde matematik ve mantik iceren sorunlara kolay cözümler buldugumu, becerikli ve de ayaklari üstünde durabilen birisi oldugumu anlamislar verdigim cevaplardan. daha fazlasini ögrenmek ve 15 sayfalik dökümanimi almak icinse $14.99 talep ettiler benden. heralde 90+ yapan herkes burayi pas gecmistir.

testi yaparken nedense aklimda hep ferhan sensoy vardi.

0 comments:

Yorum Gönder