trend

26 Haziran 2008
bugün aklımı alan haberler günü sanırım.

bir kaç saat önce bir mail geldi, şaka zannettim önce ama tekrar bakınca gerçek olduğunu farkettim. başlığı da süper; "bu yazın yeni trendi gökyüzünde yemek" hem de gerçekten.

ortasında aşçıların olduğu, çevresinde 22 tane emniyet kemerli, etrafında 180 derece dönen koltuğun dizildiği, üstünde şemsiyemsi birşey olan platform, yerden 40-50 metre arası yükselerek, istediğiniz bir ortamda size kuşbakışı yemek yeme imkanı sunuyor. ben yüksekten korkan bir insanım, 5. katta balkondan aşağı baksam bacaklarım titremeye başlıyor. o kadar yüksekte, hem de etrafımda demir parmaklık, ayağımın altında betonarme zemin olmazsa korkudan sürekli tuvaletim gelir, bayılır ölürüm diyerek tuvalet olanaklarına baktım ilk olarak. bir kişinin tuvalete gidebilmesi için bütüüün platformu indirmek gerekiyormuş (haliyle). çişini tutamayana gökyüzü yasak. ayrıca yere çantan, telefonun, çakmağın düşse yandın. ayağından ayakkabı düşme şansı var mı acaba?

trend demişken, konser kitlesi ve giyinme şekilleriyle ilgili şahane fotoğraflar çekmiş james mollison, bakın bakın!

2 comments:

güneş ö. dedi ki...

işin kötüsü öyle bir ortamda tuvalete gitmeye kalksan bütün masa da aşağı iniyorsa ayıp yani, iş yemeği olsa her çişi gelen için aşağı indirseler ne o öyle emme basma tulumba gibi bir aşağı bir yukarı

Web Tasarımcı dedi ki...

yuhunuz..

Wp Theme , Wp Plugin , Wp Tema , Free Premium Theme
web tasarim
msn, smiley, avatars, msn center
ozalit , kirtasiye , dijital baskı, Fotokopi
çini , tabak , plaket , kütahya çini, çinicilik
web tasarım

Yorum Gönder