foromkom şiiri

13 Eylül 2007
bütün altyazıları sergilersin,
ne de güzel sitesin,
bir de bu kadar yavaş olmasan,
bu alemde kral sensin.

çeşit çeşit mirror seçtirirsin,
popuplara izin versen de sevgilimizsin,
bir de isteğimiz var senden bilesin,
her linki yeni sayfada açtırma artık, yetti ulan!

(bu şiirimi "açıyorum bakıyorum yazmıyosun" diyen sevgili arkadaşım özge'ye adıyorum. naber? eheh)

2 comments:

jack skellington dedi ki...

forom ile ilgili dizelerinize katılıyorum efenim. her ne kadar beni without a trace, the office ve house altyazılarını uzun bir süre eklemeyerek çileden çıkardılarsa da forom'a çok şey borçlu olduğumuzu düşünüyorum dizi kültürümüz açısından.

ve fakat bu az önce bahsettiğim dizilerin altyazılarını bir türlü bulamadığım zamanlarda değişik kaynaklara yönelme fırsatı buldum. bir open subtitles bir extratitles, güzel siteler olsa da forom'dan daha iyi değiller dizi konusunda.
ancaaaaak tam o sıralarda bir siteye denk geldim ki -aslında bilmediğim bir site değildi- dimağım şaştı gözlerim pörtledi dibim düştü. öyle bir site düşün ki sıpaynlısım her tür dizinin -en azından bizim takip ettiklerimizin neredeyse tamamının- altyazısı, dizinin yayınlanışının hemen ardından oraya eklensin. sezon sezon eski altyazılara ve farklı versiyonlara ulaşmak mümkün olsun. hadi oradan dediğini duyar gibiyim. ama evet var böle bi site. adı da divxplanet. evet bildiğin divxplanet. ne gecikle oluyor altyazılarda, ne popup var ne de herşeyi yeni pencerede açma huyu.
şiddetle tavsiye ediyorum. hayırlı işler.

spineless dedi ki...

divxplanet koçum zaten yau. eski alışkanlıklardan forom'a giriyordum sürekli, ben de sonradan farkettim dp'nin ne kadar ruh hastası olduğunu. hatta tam olarak farkettiğim günü söyleyeyim, 24'ün 6. sezonunun ilk 4 bölümününün leek ettiği gün, dp büyük bir başarıya imza atarak türkçe altyazı yayınladı. türkçe! bildiğin türkçe. ingilizce altyazı yok, türkçe var. allahım.

yine de türklerin ilgi göstermediği antin kuntin diziler için işim düşüyor arada bir forom'a, sinir dolup çıkıyorum. aklıma geldi yine sinirlendim, ana sayfada hâlâ the o.c. has come to end bilmem ne yazıyor.

hayırlı halloweenler din kardeşim.

Yorum Gönder