22 Aralık 2006
ardarda 11 bölüm 24 seyrettikten sonra insan bilgisayar başına geçip nsa'in alt serverlarından bilgi aşırmayı, d.o.d.'nin arananlar listesini pda'ine çekmek istiyor. istemek de değil de, sanki çocuk oyuncağıymış gibi geliyor hepsi. anca google'ın karşısında "uyandırma servisi" yazıp araya bastıktan sonra geçen 1 dakika içinde hiç birşey açılmayınca ve torrenti durdurmak gerektiğini farkedince kendime gelebildim.

uyandırma servisi demişken, sabahları asla uyanamayıp 4lere kadar danalar gibi uyuduğum için ev telefonunun keskin sesiyle uyanmak gibi dahiyane bi fikir geldi aklıma. aradım ettim (uu!), 135miş numara fevkalade. robotik kadın sesine verdik bilgileri, tuşladık saati, sabah 10.30'da kalkmaya hazırız. kapattıktan sonra tekrar arıyorlar şaka yapmadığınızı teyit etmek için. evde iki tane telefon olduğundan ve uyuyan diğer insanları sabahın 6'sında teyid telefonuyla uyandırmamak için jack bauer edasıyla gidip içerideki telefonun kablosunu bile söktüm. 24 etkileri öyle çabuk geçmiyor maalesef.

peki bütün bu ajanlık taktikleri, sinsi düşünceler ve programlamalar ne işe yaradı? sabah 10.30da uyanıp telefonu açtım, robotik kadının "lütfen telefonu kapatmayı unutmayınız" lafından sonrasını hatırlamıyorum. bir daha uyandığımda saat 3 olmuştu, 135'in kafaya dikilip kalkana kadar bekleyen "hadikalkartıksaatkaçoldu" "çaykoydumbuzgibioldu" "ay bakhalayatıyo" diyen anne şefkati yokmuş.

0 comments:

Yorum Gönder