04 Haziran 2001
magnum double cok güzel bisi de nasil kalorisi vardir be bunun simdi. aman bi kere gelcem dünyaya...
yicem, icicem, kusucam, asik olucam!
nasil bi gün oluyor bööle anlamadim gitti. londonloves konustu benimle, cem msg cekti, hakan aradi.
sinifimi özledim ben, kösemdeki geyiklerimi özledim.
skunk anansie mükemmel müzik yapio, i love u skin!
ilkokullara bagis vermeden almiolarmis kimseyi. cok sinirlendim ben.
dün gece sofrada basladim yine bagirmaya, cagirmaya. annem "hah geldi diktatör" dedi.
haksizlik diil mi ya? 200 milyon ver, ilkokula kayit ol. vermiosan okumucaksin.
zorunlu ilköğretim ha! hahahahhahhaha!!!!!
hepsini bildirmek lazim heriflerin milli egitim bakanligina.
para vercek olsak, özel okula yollariz cocugu. devlet okullari masalla özel okul gibi bagis topluyolar.
yilda 1 kere de diil, defalarca! egitim sisteminin icine ediim...
brad pitt cok yakisikli. cantona'yi da cok seviorum. hangisini wallpaper yapsam?
fightclub...
keske tekrar 5 yasinda olabilsem.

0 comments:

Yorum Gönder